Moab en omstreken

.

Moab:

-> een buitensport stadje in Zuidoost Utah langs de Colorado rivier, bekend voor mountainbiken, klimmen, raften, jeep tours and so on.
-> in het midden van enkele schitterende parken: Arches National Park, Canyonlands National Park, Dead Horse Point State Park.
-> filmische omgeving bij uitstek: de John Ford Westerns met John Wayne, Thelma and Louise, Indiana Jones, Mission Impossible 2, ...
-> een plek van fijne, onverwachte en bizarre ontmoetingen.
-> waar we 1 dag boulderen (en reis rond de wereld spelen) en 5 dagen klimmen (Wallstreet en Arches NP).
-> waar we de nieuwe 007 'Quantum of Solace' zien.
-> waar we rondhangen en Vincent veel teveel klimspullen koopt.
-> waar we de vooropgestelde wandeltijden halveren.
-> waar we langer verblijven dan in Yosemite.
-> waar we goedkoop kamperen.
-> waar Ellen het barst klimmen onder de knie krijgt.
-> waar we 's avonds menig filmpje (op de laptop) achterover slaan (Joa, Léon is echt goed, nu wil ik wel eens je werkje lezen...)
-> waar we filosoferen over het leven aan de toog bij Eddie Mc Stiff's en in de Brewery.
-> waar we Owl Rock beklimmen in Arches NP in de avondzon.
-> waar we tijdens het folkfestival een concertje van Vanessa Torres and Touching Ground kunnen meepikken.
-> waar Vincent zich wast in een ijskoude Colorado rivier.
-> waar we enkele leuke foto's maken.
-> waar we mooie herinneringen aan bewaren.

Liefs,
Ellen & Vincent

5 opmerkingen:

Joachim zei

La Version Intégrale mag ik aannemen ?

ine zei

Dag Vincent,
sorry dat ik nu pas iets laat weten, maar je kent dat he.
Ik betrap me er zelf steeds weer op dat ik de drukte mijn leven laat overheersen.
Maar kijk, ik wil je toch eens zeggen dat ik het fantastisch vind wat jullie ondernemen!!
Ikzelf ben sinds september terug aan het werk in het Binnenhof (vervanging tine Beke, die deeltijds ouderschapsverlof opneemt), na een super geslaagde peru-trip!!
Ik kan je wel zeggen dat we je heel vaak missen daar hoor, want zo een man maakt toch wel een zeer groot verschil!!
Maar toch wil ik jullie vooral zeggen, geniet van alles wat je ziet en meemaakt want dat nemen ze je nooit meer af!!!
Wij op school kijken telkens opnieuw weer uit naar een kaartje van je!!
By the way, bedankt voor het mooie cadeautje, het staat uitgestald op onze schouw!!
Stel het zeer wel en tot gauw!!
Liefs,
Ine xxx

Skip Post - LegalShield Director zei

Hello Vincent & Ellen,

Nancy and I have been thinking about the two of you and continue to follow your adventures by viewing your blog. We have shared your experiences with our family and friends. We placed a link to your blog from our blog page, hope your did not mind. Continue to have a safe trip and stay in touch with us.

2Drifters - Skip & Nancy Post

Miss Rootsie zei

Altijd weer om even stil van te worden de foto's. Wat moet dat niet zijn voor jullie... Geniet nog met volle teugen!

Ninoofs groetjes
Natasja, Tom en co (al kijkt co nog niet echt mee naar de foto's ;))

PhotoCaroline zei

where are the pics of Vince in the icecold water...?