Tussendoortje

.

Hallo allemaal,

Even een klein tussendoortje. We lopen wat achter met het selecteren van foto's, het schrijven van een verslag, het posten van dit alles... al zijn onze avonturen er daarom niet minder op geworden. Integendeel! Ik geef Vincent de eer en het genoegen om onze 13 uur durende, slopende, onverantwoorde, moedige, avontuurlijke, in het geheugen gegrifte tocht naar Half Dome, klimmen op Half Dome (route: Snake Dike) en terug van Half Dome (via 'moord'kabels) te beschrijven. Ik kan jullie al verklappen dat we er nooit aan waren begonnen als we wisten wat ons te wachten stond ;-) Toch zijn we heelhuids thuisgeraakt en we hebben er, tussen ons gezegd en gezwegen, drie dagen van moeten recupereren. We hebben wat foto's getrokken (slechts eentje op de top), want als je half uitgeput bent en je doet een race tegen de klok, dan sta je niet rustig wat kiekjes te nemen op de top. Er zijn dan andere prioriteiten. Kijk dus met z'n allen maar al uit naar het volgend verslag!

Veel liefs,
Ellen & Vincent

3 opmerkingen:

Joachim zei

Dat pakt verdorie 3 dagen rust en dat verslag is nóg niet af.

sarah zei

ik ben al benieuwd naar het verhaal...super foto's, mmm, ik zou het ook wel in het echt willen zien!!
Nog veel plezier!!
xxx sarah

Unknown zei

eindelijk heb ik alle verslagen gelezen, leuk om jullie zo te volgen.