De Surfmicrobe te pakken

.

Als je in Santa Cruz bent, moet je surfen. 'When in Rome, act like a Roman.'
Ga maar eens naar de foto's kijken, die spreken voor zich. En ik had gelukkig mijn persoonlijke fotografe die alles nauwgezet heeft vastgelegd. De kwaliteit is niet zo super maar daar kan zij natuurlijk niets aan doen. De afstand tussen fotografe en object was nogal ver.
Het beviel me zo goed dat ik bij de lesgever een deal verkreeg: we mochten op de parking van de winkel overnachten en de volgende dag om 6u30 's morgens ben ik terug het water opgegaan om te surfen tot 8u. Mijn lieftallige fotografe heeft zelfs ook eens geprobeerd.

Surf's up dude!

2 opmerkingen:

tina zei

Hey,

Voor de eerste keer echt de tijd om jullie blog eens te lezen.
En wat een plezier !
Ik heb hier al zitten genieten van de foto's, de comments en stilletjes zitten verlangen naar wat jullie daar allemaal doen 'behalve het surfen dan, ziet ge mij al staan ;-)' Want veel rust is er nu niet te vinden in Binnenhof.
Geniet samen van alles en ik kijk al uit naar volgende week om het vervolg te lezen en zien.
greetz,
van je binnenhofcollega Tina
ps: ik heb de eerste dag je plaatsje weten te veroveren maar het is elke dag moeilijker hihi

Lies/Pieter zei

If everybody had an ocean
Across the USA
Then everybody'd be surfin'
Like California!